Tulipánból paprika, paprikából Jancsika, Jancsikából kiskirály, kiskirályból tulipán.

2011. június 21., kedd

Ecset, festék, szög, kalapács...

Akkor most itt az ideje, hogy beszámoljak a barkács eseményről. Az elmúlt másfél hét ritka eseménydús volt, úgyhogy kicsit most olyan, mintha a múlt hétvége három hete lett volna, de azért összeszedem az emlékeimet.
Előszöris, mint rendezvényszervező, elkövettem azt a hibát, hogy egy hosszú hétvégét szemeltem ki időpontnak. (Gőzöm se volt, én nem dolgozom, én a hasamat süttetem egész nap, nem vagyok tisztában azzal se, hogy mikor van szombat.) Emiatt a nyaralni vágyó barátaink és ismerőseink nem tehették tiszteletüket, de szerencsére sokan inkább barkácsolni vágytak, és végül nem volt ilyen ciki helyzet, hogy senki nem jött el a zsúrunkba meg ilyesmi rémálomszerű jelentek. Szép számmal, (de nem túl sokan, hogy aztán senkinek ne jusson olló meg borsóleves) megjelentek az aranyos emberek, és kenték a papírmasét, csavarozták a csavarokat, vágták a papírokat, gyúrták a gyurmát, sütötték a palacsintákat. Nagyon fonóbéli hangulat volt, épp csak nem énekeltünk. Elkészült egy jópár dolog, próbálom felsorolni hiánytalanul: icipici koripálya, icipici korcsolyázóval, kisasztal, gomba kalapok, focikapu, hóember, állatos képek, teknősbéka, bogárka, híd, házikó, kígyó, azt hiszem, ennyi, jaj remélem, nem hagytam ki senki művét! Ezekkel már egy csomó mesét el tudunk mesélni.
Máskor majd kicsit jobban ki kell találni, hogy mit miből lehet megcsinálni, mert az alapanygok végtelen tárháza sem alkamas mindenre, és érdemes sok konkrét feladattal előállni amelett, hogy alkotói szabadkezet biztosítunk, ha valaki magától is tudja hogy csináljon abroszból hóembert.
És ami a legjobb, hogy a Jancsi nagyon élvezte, hogy vendégek érkeztek, és neki készítenek ajándékot, Mihály is imádta, hogy smúzolhat mindenkivel, ezt mi is imádtuk, meg, hogy jöttek a barátaink, és a régenlátott barátaink, és a rokonaink, és újak is jöttek, és sürgés forgás volt és jóidő és együtt krampácsoltunk nagy idillben. Szóval minden szempontból megérte az egész, lesz máskor is, jöjjetek majd megint! Köszönjük szépen!

Alkotómunka:



Klub élet:
Végeredmény:

Igazából többen voltunk, mint négyen, de nem kérdeztem végig, hogy ki nem bánja, ha felteszem az interetre, de ha valaki nagyon szeretne az interneten lenni, szóljon, és közzéteszem, ahogy fest/vág/kapalácsol.

6 megjegyzés:

  1. :)
    én meg nekikezdtem az állathorgolásnak, de akkor lehet, hogy pl a teknős és a kigyó lejjebb kerül a toplistán, mert már barkácsoltatok ilyeneket.

    VálaszTörlés
  2. De aranyos vagy! szőjj kérlek egy csigát! múltkor találtunk egy igazit, azóta a csiga egy érdekes állat lett a Jancsi szemében. mikor jössz?

    VálaszTörlés
  3. OK, csiga rendel. Juli 28-aug 17, mar varom! most talaltam leirast pokhoz es hangyahoz, es arra gondoltam, biztos annak is orulnel, mert akkor nem kell igazi pokokat fogdosnod...

    VálaszTörlés
  4. ez volt madarakhoz: http://www.zeneszoveg.hu/dalszoveg/35974/belga/dal-a-magyar-madartani-egylethez-zeneszoveg.html ?

    VálaszTörlés
  5. Eszter! ha horgolsz egy hangyát, kezet fogok neked csókolni!
    Szava! ezt nem is ismertem! köszi! honap leadom a reggeli dj szettemben.

    VálaszTörlés
  6. azt hiszem az egész albumuk, amiről van, gyerekszöveges

    VálaszTörlés