Tulipánból paprika, paprikából Jancsika, Jancsikából kiskirály, kiskirályból tulipán.

2011. június 16., csütörtök

I. Kanülnélküli János

Az volt a nagy, és babonából titkos esemény, hogy a Jancsinak sikerült megszabadulni a gégekanültől! Hatásvadász módon, mi a különbség a két kép között módra akartam előtárni a hírt, de mivel még hetekig fehér gézzel lesz bekötözve a nyaka, fényképen a szemmel látható különbség igen kicsi. Annál nagyobb a füllel hallható, és a szívből örülhető. Szóval nagyon boldogok vagyunk, mert mégiscsak, hiába is szoktuk meg 2 és fél év alatt, a gégekanül nem egy kényelmes dolog, főleg nem a viselőjének.
A kanüleltávolítás egy nap intenzívosztályon töltött megfigyeléssel telt, azért csak egy , mert a Jancsi nemhogy jól viselte a kanülnélküli légzést, de még szárnyra is kapott, és egyész nap hangosan nevetgélt, viháncolt és bokázott az ágyban, boldogan sóhajtozva (hangosan!).
És mellesleg milyen jó már az is, hogy a kezdetekben hordozható intenzív osztályként funkcionáló utitáskánkból újabb különös orvosi eszközöket vághatunk ki a fenébe. Köszönjük a ránkgondolást!
És most az illusztráció:

Előtte:

Utána:

Éljen! Éljen! Éljen!

17 megjegyzés:

  1. Gondoltam, hogy ez lesz, és olyanjó!!! Gratulálok hős János komámnak! Hamarosan danolni fog a Miskával kórusban :)

    VálaszTörlés
  2. Még sok ilyen hírt!!!!! olyan jó olvasni :-)) naggggyyyon örülök!

    VálaszTörlés
  3. Hihi, mindamellett, hogy itt is bravo, bravo, belegondoltál, hogy most már ő is hangosan fog sírni??? :-D :-D

    VálaszTörlés
  4. nemhogy belegondoltam, de hangosan sír :) de hangosan is nevet

    VálaszTörlés
  5. :-))) Amint innen elhúznak a vírusok, elmegyünk és meghallgatjuk. :-) Szuper triót fognak nyomni a fiúk Sárával, mert ő is azonnal sírni kezd, ha valaki más sír körülötte... :-O

    VálaszTörlés
  6. Olybá tűnik, hogy Jancsika alakul kiskirállyá.:-)
    Nagy dolog. Nagyon örülök!

    VálaszTörlés
  7. Akkor nemsokára nevetve csobbanás a Balatonba?

    VálaszTörlés
  8. Mekkora élmény lesz most neki felfedezni a saját hangját;) Az én Sárim egy hétig sikitozott örömében mikor felfedezte hogy ő ilyet is tud! Hajrá Jancsi!

    VálaszTörlés
  9. Oh, csodalatos kis kalozkiralyfi, nagyon ugyes :) Szuperjancsi :)

    VálaszTörlés
  10. I. Kanulnelkuli Janos a Kiraly! A hazbaaaan!!!

    egyebkent minden Jancsis almomban volt neki hangja. sot, egyeb csuda dolgokat is tudott. ;)

    VálaszTörlés
  11. Ez nagyszerű hír!
    Most el is nevettem magam, mert eszembe jutott, hogy vasárnap születésnapra mentünk, de az ajándékot az előszobában felejtetem. 2 sarokra jártunk csak, amikor eszembe jutott. A fiúk vissza is mentek érte, miközben én kiszálltam a Bah csomóponton, és csak annyit kértem, hogy hagyják nekem ezt az 5 percet egyedül, CSÖNDBEN, mert egész nap járt mindenki szája, annyira nagy szükségét érzem egy pici csöndnek. És így lett. Mikor visszajöttek értem, és beszálltam a kocsiba nagyon nevetett mindenki, és megkérdezték: Anya nem beszéltél senkivel? Mondtam nem, csöndet szerettem volna - csak egy kicsit.
    sajtosbrokkoli

    VálaszTörlés
  12. Halihó! Ismeretlenül is nagyon-nagyon-nagyon örülök. Felétek pozitív energiák röpüljenek, a varázslat valósággá váljon! :)

    VálaszTörlés
  13. köszönjük szépen mindenkinek!
    Südve! gyertek! a Jancsi már egészen megszokta a sipítozást, hála Mihálynak. Sárit is szívesen eddzük.
    Eszterkém! minden jó álmod így váljék valóra!
    sajtosbrokkoli! remélem egy nap én is kikészülök a sok dumálástól és kimenőre megyek a BAH csómóponthoz. alig várom, hogy ez legyen a problémám :)

    VálaszTörlés