Tulipánból paprika, paprikából Jancsika, Jancsikából kiskirály, kiskirályból tulipán.

2012. január 24., kedd

Hol is kezdjem?

Jaj nem tudom... basszus, minden nap kéne írni, akkor most nem főne a fejem. Csak az a bajom, hogy én eredetileg nem akartam családi napló jellegű blogot írni, hanem a Jancsi okosításához szerettem volna segítséget toborozni, de aztán azt valahogy máshogy csináljuk, nem olyan szisztematikusan, mint ahogy én azt elképzeltem. Mondjuk ezen semmi csodálkozni való nincs, nem vagyok az a szisztematikus típus, és attól tartok ez már így marad. És mostanában családi napló szerű dolgokat tudtam volna csak írni, azt meg annyira nem akaródzott, de a korábban említett kifogásaim, hogy nincs gépem és időm attól még igazak. Mindegy, azért egy kis naplósdi nem fog megártani, majd a kínos részleteket elhallgatom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése